csak akik esetleg nem kaptak volna az elsobol:

kedves azok akiket erdekel, hogy nem zuhant le pannika.
eloszor is kimentunk a repuloterre, na az a resze, hogy becsekkolsz orjitoen lassu, de vaalhogy annak is vege szakadt, es felszalltama  gepre. ja ha majd sok z/t lattok ne lepodjetek meg, nehez megszokni, hogy mashol vannaka  betuk, probalom kijaitgatni.

szoval siman felszalltunk, nem is ettol feltem, hanem az uttol, mellettem egy angol kissrac ult, anyukaja a tuloldalt, ok eleg sotlanok voltak, a  pasi mellettem meg az volt, aki beengedett a sorba minket, hisz a becsekkolasnal kinel zart volna be a neni, ha nem nalam, szoval egy tok rendes pacak, de sajnos mindenki nagyon kis elfoglalt volt a gondolataival. ja sztem mogottem 3-mal, valami zenesz banda utazott gitarral, cintanyerral etc. a balaton soundon leptek fel a kis prospektusbol itelve. sajnos nem ablak melle kerultem, raadasul a mellettem ulo csavo nem is nezett ki az ablakon, szovak nem is ertem miert nema adta at a helzet , a lenyeg, ettol meg lattam kicsiket a felhokbol a paras ablakon keresztul. ez a resze nagzon tetszett. aztan jott a leszallas, akkor mar megnyugodtam, lezuhanok, csak lassabban, es sikeresen landoltunk. utana irtam papeknak sms/t amit nem kaptak meg, ettol+a frasz jott ki rajtuk, azota rajottem miert nem kuldte el, mert nem volt +36 elejuk irva, csocsi.
 
 Liz hamar kiszurt a tomegbol(kb. 12-re erkeztem meg, magyar ido szerint 13 orara), nagyon kedves volt, adott puszit es olelest. aztan jott howard, a ferje a kocsival, nem azert, de egz jaguarral utaztam...ilyet eddig stoppal se. kerdezgettek meg ilyesmi, de szerintem nagyon baromsagokat mondhattam, mert delutan visszatertek par dologra. Elmentunk bevasarolni a waitrose nevu helyre, eddigi legjob bolt amiben eletemben jartam, szerintuk is. Nem az autopalyan jottunk, mert ott nagyon nagy volt a forgalom, hanem kis falukon keresztul, hat jobb, mint a  filmekben, mindent tegla borit, regies hazak, sok kis ablak, gondozott kertek, bar a nagy kert itt nem divatos.Itt ahol Lizek laknak, a szomszedban lakott egy volt miniszteruk.
Delutan Liznek segitettem kajat csinalni, aztan adtak csodaszeop konyveket londonrol, hogyha kedvem van nezegessem.Azt kell modnaom itt is kene csinalni egy stoppolos korutat, lemenni egeszna  tengerig, mert allati jo kis helyek vannak.
 mindenki rettento kedves, UDVARIAS, neha egeszen tramplinak erzem magam.
 Este megjott Edward, egybol elkezdett ebszelni, o tortenelem tanar, es rettento gyorsan beszel, szal nem tudom, hogy jegyzetelnek az orain. o is rettento udvarias erdeklodo. Azert hozza kell tennem, hogy van az angolokban vmi furcsa csintalansag, ezt foleg a fiukon latom. Este Edwarddal beszelgettunk zenerol, szigoruan csak angol es amcsi egzutteseket ismernek, de szereti a killers-t es ez jo pont. most meg alszik, ozlan mitn az andris  Rettento jofejek, es ugy kezelnek, mint egy csaladtagot, nem tudom nekik elegge megkoszonni. Van egy ki szobam, egy nagy franciaggyal, szal otthonra surgosen szerezzetek be egyet, nem fogok tudni visszaszokni, tul kenyelmes...
 Ja kihagztam, teganp elmentunk egy ksi pubba kajalni, ok sem voltka elotte meg ott, de edward gyakran mesl;lt a suli melletti kis kajaldarol. mint kiderult nem errol. Az etellel nem volt semmi gond (ham &eggs mit chips) de az az illat. pont olyan illata volt, mint mateeknal az olajnak... ezen jot rohogtunk, este kerdeztek is edwardot a helyrol, o meg mondta, hogy az a legrosszabb pub a kornyeken 
 ma megyunk misere, sztem Howard itt a misere jaro, megnezek egy anglikan miset, asszem no a predikator itt. Atjonnek rokonok, tomi bacsi, Lizeknek az apukaja, steve az unokteso asszem, baratok baratnok. szerencsere tomi bacsi tud magyarul  Egyebkent egesz jol megertem oket, persze van amikor egy kukkot se, de nem akarom, hogy halara leegyszerusitsek a mondatokat, inkabb nem szolok.
Most befejezem levelem, mert lassan indulunk to the church(400 eves templouk van).
mindneki hianyzik, sokat meselek is rolatok nekik. ha folytatst kertek jelezzetek, nem akarlak untatni

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemzuhantaleangliabamenet.blog.hu/api/trackback/id/tr751243239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása